Fotball - Til London med Oslo Sportslager

For en tid tilbake hadde vi en konkurranse på nettsidene våre hvor premien var en tur til London og kamp på Stamford Bridge. Vinneren ble kåret og Sindre Brasetvik fra Bodø ble den heldige.

Oslo Sportslager på Facebook

Sindre Brasetvik er en 15 år gammel gutt fra Bodø som holder med Liverpool. Turen til London og kamp på Stamford Bridge ble likevel godt mottatt og Sindre skulle sammen med sin far ta turen over til de britiske øyer. Etter en lang ventetid så var endelig dagen her hvor Sindre skulle til England for første gang - vi lar Sindre fortelle om turen:

Stamford Bridge, London
Stamford bridge - hjemmebanen til et av de beste lagene i Europa de siste årene.

"Turen startet med reise fra Bodø, til Oslo fredag 12.03.10 der jeg ventet på pappa i et par timer før vi tok flyet videre til Gatewick, London. Dette var min første tur til England, som jeg hadde store forventninger til, og takket være Oslosportslager gikk drømmen i oppfyllelse. Da vi landet i Gatewick fant vi et tog som gikk videre inn til London, og flyplassen var stor, største jeg har vært på!!
Etter en dag med reising var jeg sliten, og heldigvis tok vi en undergrunnsbane som stoppet rett ved hotellet, det var godt. Det var rimelig sent da vi ankom hotellet, og vi slengte sakene inn på rommet og dro rett ut på en restaurant for å spise, det som var litt spesielt med plassen vi spiste på var at alle snakket så høyt og prøvde å overdøve hverandre. Etter ett godt måltid var det god å komme seg i seng, for på lørdag var det en ny spennende dag!

Trond, Sindres far er en svoren Chelsea-fan
Trond, faren til Sindre, er en svoren Chelsea-fan.

Dagen var endelig kommet, lørdag 13.03.10 Chelsea - West-ham står på dagens meny, noe jeg virkelig har gledet meg til! Vi stod rimelig tidlig opp om morgenen, og gikk ut for å finne Stamford bridge etter en god engelsk frokost. Inntrykket mitt av London var, STORT!! Vi vandret langs Londons gater en god stund, helt til vi fant ut vi hadde gått feil, men det gjorde ikke så mye, for vi fant ett gigantisk kjøpesenter! Derfra tok vi en taxi til Stamford bridge, klokka var ca.12 og folk begynte allerede og komme til stadion. Den var STOR, vi dro inn i en resepsjon og hentet ut billettene, derfra dro vi videre til Chelsea butikken som ligger inn stadion, der storhandla selvfølgelig pappa, som er en trofast Chelsea supporter. Deretter dro vi på hotellet der vi skifta, og fikk på oss Oslosportslager t-skjortene, og så bar turen tilbake til Stamford bridge som bare lå en 10 minutters spasertur unna hotellet.
Klokken nærmet seg 14,og kampen startet 15.00, vi var ankommet ”Brua” og sommerfuglene kjentes, stadion var den største jeg har vært på, vi fant plassene våre som var tredje øverst, og jeg synes det var morsomt. Forventningene mine var skyhøye, og det var ikke noe å klage på når 42.000 tilskuere var tilstede. Stemningen var bra, og det ble ikke noe verre etter et tidlig mål av Chelsea. Men når West-ham scorte ble det bra stille blant Chelsea tilhengerne, og det eneste vi hørte var det rødkleddes supportere. Chelsea puttet 3 mål etter det og stemningen ble bedre og bedre, og forventningene mine ble ikke knust for å si det slikt. Resultatet ble 4-1 noe som de fleste Chelsea supporterne var kjempe fornøyd med! Etter kampen var det ett folkehav som alle skulle ut samme vei, og Chelsea supporterne mobbet West-ham’s tilhengerne etter by-derbyet. Dette var noe som jeg ikke var så vant til på Aspmyra stadion i Bodø akkurat.
 Sindre inne på Stamford Bridge
Sindre på plass inne på stadion

Takk for turen, OSLO SPORTSLAGER som har latt min og pappas drøm gå i oppfyllelse"

Chelsea-spillerene varmer opp til kamp mot West-Ham
Chelseaspillerne gjør seg klar til byderby mot West Ham.

Vi på Oslo Sportslager takker Sindre for deltagelsen, reisebrevet og fine bilder, videre så håper vi at Sindre og Trond hadde en bra tur. Det kan også anbefales å melde seg inn i vår facebookgruppe, dette gir deg tips om gode tilbud, konkurranser og mye mer.

Sindre utenfor Stamford Bridge i London

Bli medlem av Oslo Sportslagers Fotball - Gruppe på Facebook og bli oppdatert på kampanjer, nye modeller, forhåndsbestillinger og mye mer!

Tags: chelsea, facebook, fotball, adidas, drogba,