Ofte stilte spørsmål

Spørsmål:  Hva betyr de røde prisene?

Svar: Røde priser er det vi kaller nettopriser. Det er priser som indikerer at varen allerede er nedsatt og dermed ikke kvalifiserer til ytterligere rabatter for våre avtalekunder.

Spørsmål: Jeg er DNT-kunde og ønsker å benytte meg av rabattordningen. Hvordan går jeg frem?

Svar: DNT-kunder har en rabatt hos oss. For at denne rabatten skal gjelde må du notere ditt medlemsnummer i ordrekommentarfeltet. Vi gir rabattene før vi sender varen.

Spørsmål: Har dere en butikk?

Svar: Ja, vi har en butikk i Oslo. Den ligger i Torggata 20. Vi er over 60 heltidsansatte som jobber og vi er over 150 stykker totalt.

Spørsmål: Er prisene i butikk forskjellig fra nett?

Svar: Våre priser på nett er de samme som i butikken. Vi jobber hardt for å ha prisen på nett så riktige som mulig men det kan forekomme feil. Noe vi ber om forståelse for.

Spørsmål: Når får jeg varene jeg har bestilt?

Svar: Vi sender varer fortløpende etter hvert som bestillingene kommer inn og normalt går varene fra oss dagen etter vi har mottatt bestillingen. Det er allikevel noen unntak. Sykler som skal sendes skrur vi først opp og justerer før vi sender dem. Dette fører til at det kan ta en dag ekstra. Varer som må monteres (ski og rulleski) kan også ta en dag ekstra. Bestillingsvarer som ligger på sekundærlager tar også noe lengre tid. Vi etterstreber å sende varene så fort vi klarer fra oss. Varene sendes med Posten / Bring.