Ofte stilte spørsmål

Spørsmål:  ​Hvorfor har varer forskjellig farge på prisen?

Svar: Kun varer med sorte priser gis det ytterligere rabatter for våre avtalekunder.  Varer med rød pris gis ingen ytterligere rabatter på.

Spørsmål: Jeg er DNT-kunde og ønsker å benytte meg av rabattordningen. Hvordan går jeg frem?

Svar: DNT-kunder har en rabatt hos oss. For at denne rabatten skal gjelde må du notere ditt medlemsnummer i ordrekommentarfeltet. Vi gir rabattene før vi sender varen. 

NB! Gjelder ikke Everest-sykler og kun på varer med sort pris.

 

Spørsmål: Har dere en butikk?

Svar: Ja, vi har en butikk i Oslo. Den ligger i Torggata 20 med 60 ansatte på heltid og totalt 150 ansatte.


Spørsmål: Er prisene i butikk forskjellig fra nett?

Svar: Våre priser på nett er de samme som i butikken. Vi jobber hardt for å ha prisen på nett så riktige som mulig men det kan forekomme feil. Noe vi ber om forståelse for.

Spørsmål: Når får jeg varene jeg har bestilt?

Svar: Vi sender varer fortløpende etter hvert som bestillingene kommer inn og normalt går varene fra oss dagen etter vi har mottatt bestillingen. Det er allikevel noen unntak. Sykler som skal sendes skrur vi først opp og justerer før vi sender dem. Dette fører til at det kan ta en dag ekstra. Varer som må monteres (ski og rulleski) kan også ta en dag ekstra. Bestillingsvarer som ligger på sekundærlager tar også noe lengre tid. Vi etterstreber å sende varene så fort vi klarer fra oss. Varene sendes med Posten / Bring.